
Zdajemy sobie sprawę, że dla naszych Klientów zasadnicze znaczenie ma terminowość i pewność dostawy. Korzystamy z najlepszych usług kurierskich, a towar jest zawsze starannie pakowany i zabezpieczany przed możliwością uszkodzenia w trakcie transportu.
Towar wysyłamy:
Dostawa poprzez firmę kurierską na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Czas dostarczenia przesyłki w większości przypadków to 24 godziny od momentu jej nadania.
Koszty dostawy :-
-Przesyłka kurierska 9zł
-Przesyłka kurierska pobraniowa 14zł
-Zamówienie powyżej 200 zł – bezpłatnie (nie dotyczy produktów w promocji oraz produktów rabatowanych )
Główne zalety:
1. wygodnie - przesyłka zostaje dostarczona pod Twoje drzwi;
2. bezpiecznie - możesz śledzić drogę swojej przesyłki;
3. szybko - na terenie Polski przesyłka jest dostarczana zazwyczaj w ciągu 24-48 godzin od momentu nadania, natomiast za granicą w czasie 2-8 dni roboczych;
4 korzystnie - po nieudanej próbie dostarczenia przesyłki możesz przekierować ją na inny adres;
5. mobilnie - dzięki bezpłatnej aplikacji na iPhone'a lub smartphone'a z systemem Android możesz na bieżąco otrzymywać informacje o przesyłce, możesz wyszukać punkt ParcelShop lub przekierować paczkę na inny adres
Jak skorzystać z tej opcji?
1. Dodaj interesujący Cię produkt do koszyka i przejdź do podglądu jego zawartości (klikając w prawym górnym rogu ikonę koszyka).
2. Następnie wybierz "Kurier DHL" lub "Kurier DPD" jako metodę dostawy.
3. Wybierz jedną z dostępnych metod płatności.
4. Sprawdź teraz poprawność danych i kliknij przycisk "KONTYNUUJ ZAMÓWIENIE", aby przejść do następnego kroku.
5. Wpisz dane do wysyłki i kliknij przycisk "PRZEJDŹ DO PODSUMOWANIA".
6. Jeśli wszystkie dane są poprawne, kliknij przycisk "ZAMAWIAM I PŁACĘ". Jeśli wybrałeś "płatność on-line" jako metodę płatności, zostaniesz przekierowany do serwisu transakcyjnego, poprzez który dokonaj zapłaty za zakupy. W pozostałych przypadkach ten krok zostanie pominięty.
7. Poczekaj na e-mailowe potwierdzenie zamówienia.
PAMIĘTAJ! Przed odbiorem od kuriera przesyłki sprawdź jej stan.
Zgodnie z art. 74. Ust. 1 Prawo przewozowe - Jeżeli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia, przewoźnik ustala niezwłocznie protokolarnie stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie odbiorcy, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona
Protokół ten znacznie przyspieszy wszczęcie postępowania reklamacyjnego, a tym samym wymianę uszkodzonego towaru na nowy.
Bezpłatny odbiór osobisty towaru
Nie płacąc za wysyłkę towar można odebrać osobiście w naszym sklepie stacjonarnym na
POLITECHNICZNA 7/8
Gdańsk, 80-288